grouse shooting 2013 -2

grouse shooting 2013 -2

fredag 19 mars 2010

Å lite fler bilder...

Sting hjälper Birgitta att hålla koll !
Tina och Kristina vräker i sig mat...hur många points,tro? : )
Gry undrar varför husse blev så upprörd...
Tina och Kristina backar om...
Kristina, förresten, förklarar sitt förhållningssätt till sin hund Valle så här ;
"Alltså,jag brukar säga att dom där förb...curlingmorsorna som hela tiden skjutsar runt sina ungar till olika aktiviteter...köp en cykel till ungen! Fast å andra sidan..när jag tänker efter lite...är jag så mycket bättre som skjutsar runt Valle till olika träningar över hela landet?! Vad får jag för det..tack för skjutsen,liksom...?! Fast det är skillnad, tycker jag ! "
jaja...visst är det !
Kök Peter...
Duktiga Marianne längst fram..." Fan,kärringen kan ju föra hund ! " som Birgitta uttryckte det...

6 kommentarer:

  1. Kul med lite bilder Jens! Ska skicka länken till Kristina :o)

    SvaraRadera
  2. Ligger et par bilder her også: http://picasaweb.google.com/visterwood/AProvskursMedBirgittaStaflundWiberg

    SvaraRadera
  3. Nä nu Jens :) har du startat utmaning/tävling. Busskortet är inhandlat och linjen utsatt. Vad skall vi säga? - Juni och en linje som sitter?
    Och inget fegande nu :)
    /kristina och Walle

    SvaraRadera
  4. Eh... så sa jag väl inte? Jag drar mig till minnes att jag sa i en uppmuntrande ton; Se så fint det går nu fru Blixt!

    SvaraRadera
  5. Nämen!? Man kan ju faktiskt ana lite barmark här o där!! Ni ska se att våren kommer till er oxå, snön är säkert borta framåt maj eller så... ;o)

    SvaraRadera
  6. Ja vad roligt med ännu mera bilder från er träningshelg med Birgitta! Verkar varit en riktigt rolig helg :-)

    SvaraRadera