grouse shooting 2013 -2

grouse shooting 2013 -2

fredag 30 april 2010

Känns sådär..

Nu har datorn kommit tillbaka från sin semester...en välbehövlig vila, förmodligen. Jag skulle också behöva semester. Känns som jag den senaste tiden tillbringat densamma i en bil full med grejer..väldigt tröttsamt men nu är äntligen lägenheten i Tingsryd städad och nycklarna inlämnade. Tack mam å pap för hjälpen ! Annars är det en härlig tid nu. Våren är här,äntligen,och sångarna (fågar,alltså..) har anlänt för att liksom fullborda våren och den kommande sommaren. Härligt ! Träningen flyter på och Sting följer den planerade kurvan... : )) Ändå är det något som stör mig och jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är... Jag ska fundera en stund, kanske återkommer. Ha det bra !

2 kommentarer:

  1. Skönt att allt gick så bra i Tingsryd och att vi hann klart innan kvällen kom. Nu får du väl försöka vila lite från flytt och bilkörning och ladda tills nästa långresa (till Sofia). Kram fr moder

    SvaraRadera
  2. Dags att börja på finjusteringen inför derbyt. För du har väl anmält nu? :)

    SvaraRadera