grouse shooting 2013 -2

grouse shooting 2013 -2

torsdag 15 april 2010

Trädgårdspyssel !

Plattgången före.... Blommor är för mesar....
Några timmar och en del blåsor senare...
Så här ska det se ut ! Gry är i alla fall nöjd...
Inga lerstigar här längre !

Jag antydde att har man plattor i trädgården ska dom fylla en funktion,annars kan man ta bort dom...Sofia tittade skeptiskt på mig...eller om det var lite uppfodrande, kanske...

Nu är det i alla fall gjort och fint blev det ju ! Jag har nog gjort mig förtjänt av en öl nu !!

5 kommentarer:

  1. Så ska det se ut. Fattas bara ett kryddland nu men det fixar du nog snart.

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är! Blir ju hur fint som helst!

    /Gisela

    SvaraRadera
  3. men jösses vad fint det blev! inte trodde jag att det skulle göra sån skillnad??
    får väl erkänna att du hade rätt - den här gången... ;o)

    SvaraRadera
  4. Well done Jens . Be careful Sofia will be hoping for an English Garden !!!!

    SvaraRadera
  5. Tjusigt :) vilken skillnad!

    SvaraRadera